בלוג

ברוכים הבאים לבלוג של קואליטי מדיה – כאן אנחנו לא מדברים תיאוריה, אלא מציאות. אספנו עבורכם תובנות אמיתיות מהשטח, סיפורים של מותגים שצמחו, וכאבים שאנחנו פוגשים יום־יום בקרב בעלי עסקים באיקומרס. אם גם אתם רוצים להבין למה הקמפיינים לא מביאים תוצאות, איך בונים מנגנון רווחי, ומתי נכון לעשות סקיילינג – אתם בדיוק במקום הנכון. זה לא עוד בלוג של טיפים גנריים. זה הידע שאנחנו משתמשים בו בפועל כדי להוביל מותגים לצמיחה יציבה – ועכשיו הוא גם אצלכם.

אתה משקיע בפרסום, אבל בקופה – שקט אתה משקיע תקציבים לא קטנים על קמפיינים בפייסבוק, בגוגל, אולי אפילו בטיקטוק. אתה

התחלת לגדול – ואז הכל נעצר הקמפיינים התחילו להניב. היו מכירות, היתה התרגשות. העלית תקציבים, הגדלת את המלאי, השקעת עוד.

יש לך רשימת תפוצה – אבל היא שותקת השגת כתובות מייל, אולי אפילו השקעת במבצע "הצטרפו וקבלו 10% הנחה". המערכת

אתה רואה אותם בכל מקום – והם לא בהכרח טובים ממך המותג ההוא שפתחו באותו זמן כמוך – עכשיו בפרונט

הלייקים עפים – אבל ההכנסות? נשארות במקום הקמפיין רץ. הפוסט נראה מעולה. יש לייקים, שיתופים, תגובות. אתה אפילו מקבל הודעות

העסק רץ – אבל אתה מרגיש שאתה דורך במקום כל בוקר מתחיל באותו הטקס: הודעות לקוחות, עדכוני מלאי, שאלות על

דילוג לתוכן